Många långa dagar sen sist..

Hejsan. Det var ett tag sen. Har inte haft möjlighet att uppdatera och när jag haft det har jag inte riktigt orkat. Men nu så är jag här i allafall. Har börjat att jobba i Gränsen nu. Mycket jobb. Mer än vad jag räknade med. Tyvärr blev min kollega sjukskriven så det blev ännu mera jobb. Ska försöka att vara ledig ändå. 
Jag bor med ett jätte bra gäng i ett hus som heter Lillstugan. Vi är bara 5st som bor där. Det är Erik, Sam och David som jobbar i sporten sen är det Frida som arbetar i repan. Skönt med få människor och inga efterfester. Vi har även hunnit att bygga om lite. Vi har slagit ut en vägg, lagt parket och målat om. Sen har vi byggt en bastu! Sjukt trevligt att komma hem efter en hård dag och kunna bada bastu. 
Ska börja uppdatera här mera. Sköt om er.