Kvällsunderhållningen

gitarren

När man är ensam i flera dagar så är det tur att man har en sån här.

Sommaren på besök

Hägg 2

Igår(söndag) så kom sommaren på besök. Plus 20 grader och häggen blommar.. Idag är det lite svalare men kanske så dyker sommaren upp helt o fullt ut snart.

Veteranbilsdag på strömpilen







Några bilder blev det. Tråkigt att det var så lite bilar men en annars trevlig dag med hyfsat väder.

Läshörna

lampa2

Min läshörna. Lampan fyndad på Myrorna för ca: 50 pix och kuddfrodralet har min mor fixat. Tyget är från 70-talet.

Vuxenpoäng

Din ålder borde vara 22.5 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Hmm. Än så har man tid kvar att leka..

Gå in själva o kolla vad ni får på www.vuxenpoang.com

Retunerad

Korsika

Korsika, maj -03. Tror jag det var.. Längtar till sommaren nu.

Balkongväxt

balkongväxt

Har en björk som växer på min balkong. Lite ironiskt är det nu när jag bor i björkarnas stad

On the road

jag i bilen


jag o väg

På väg till Skellefteå förra helgen för att möta upp M o T. En mycket trevlig helg med många skratt. Tyvärr känndes den lite kort..

Min nya leksak

Gt

Visst är den fin...