2008

Då var det nytt år igen.. Hmm. Vad hann jag med förra året då? En heldel tror jag..

2007 började super bra med en resa till Kanada för att åka på otroliga snötäckta berg. Efter det blev det arbete i riksgränsen. Där jag jobbade ända till slutet av juni. Sen blev det sommarlov. Mitt första sen jag vet inte när. Men det var otroligt skönt att vara ledig och ha tid att hälsa på familj o vänner. Under sommaren så bestämmde jag mig för att flytta. Flyttlasset gick till Umeå i augusti. Där har jag hunnit med att jobba på ica och volvo. Jag hann även gå en kurs i fotografi... Inget dåligt år kan jag tycka så här i efterhand. Visst har jag haft mina motgångar men jag har också haft otroligt många bra stunder.

Jag vet! Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen under julen men det är som att ju mer det händer i livet ju mindre benägen är jag att skriva i den. Konstig kan jag tycka. För jag har säkert hur mycket som helst att berätta. Kan iallafall nämna att jag har haft en mycket mysig och trevlig jul i "Kirko" hos mor. Nyårs blev också mycket lyckat. Den firades i Skellefteå med många utav mina bästa vänner. 

Imorgon måndag så har jag introduktionsdagar på jobbet. Skönt med en lugn start efter helgen. Men egentligen skulle jag haft dom här dagarna när jag började för typ 3-4 veckor sedan. Så det blir mycket information om sådant jag redan vet. Men företaget bjuder på lunch och fika så jag klagar inte :-D 

Tyvärr så har en utav mina favorit bloggare tagit en time out från bloggeriet. Otroligt tråkigt tycker jag. När man har sina vänner i andra delar av landet så är det svårt att häng med i deras liv och göranden och då är det bra att bloggen finns. Man får en lite djupare inblick i deras vardag och vilka fundringar dom har.

Och så måste jag passa på att tacka för alla kommentarer och besök på min sida under det senaste året. Jag lovar att bli duktigare på att svara på kommentarerna under 2008.

P.s. Hoppas ni såg Kalla åka skidor idag. Ett sjukare ryck har jag aldrig sett! Och det var i en svart pist dessutom! Heja Kalla! d.s.

Kommentarer
Postat av: Syter

Heja! långt inlägg. Me likeee. Jag ska bli bättre på att kommentera mer!

2008-01-06 @ 22:36:19
Postat av: Sanna

Visst var det en otrolig prestation hon gjorde! Måste vara bra gener i den där Martikkalasläkten ;-)

2008-01-06 @ 22:52:13
Postat av: Mia

Rycket kommer att gå till världshistorien!!! Fin lägenhet du hade/har. Jobbigt väglag och väder hela vägen hem. Blev mat från krysset, när vi väl kommit fram. Idag har Gabriel tagit pucken bak eget mål, dribblat igenom hela försvaret och satte pucken i mål. Detta resulterade i att den "bästa" grabben i laget, ville att Gabbe skulle komma och spela landhockey med honom. Är detta männens värld eller??? I helgen stundar `Foppacupen, ska bli riktigt kul och se hur de står sej, mot andra lag i Sverige! Ha det.

2008-01-07 @ 22:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback