Tisdag

I helgen som var så besökte jag Skellefteå. Där träffade jag bland annat denna lilla kille som spanade ut över en vintrig stad från fönstren på café viktoria.

morris spanar ut över Ske-å


I söndagskväll fick jag otroligt ont i halsen och feber vilket lede fram till att jag var tvungen att sjukskriva mig från jobbet. Har varit hemma i två dagar nu och det blir även tredje då den här sjukdomen inte verkar vill ge med sig det minsta. Känns mycket trist då jag trivs på jobbet och med mina arbetskamrater. Hade även planen att komma igång ordentligt med träningen den här veckan men den planen får jag skjuta upp ett tag. Hmm.. Tror att jag ska ta kontakt med min vårdcentral imorgon (Onsdag). Vill hemskt gärna bli frisk nu! För det är inge kul när det enda man kan äta är varm dryck.. Eller glass..  Jag längtar så efter riktig mat nu..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback